Januari 02, 2011

Melangkah ke tahun baru 2011.

Di mulai dengan ucapan selamat tahun baru 2011 ..buat teman - teman yang di sayangi sekalian..Sekilas pandang ;-  Ibu sangat tertarik hati dapat ucapan tahun baru daripada Iman ; buka hati ada damai..,buka mata ada terang...,buka kasih ada sayang...,buka kotak komen ada ucapan....semoga semua harapan dapat dikotakan...pada tahun 2011..Aminnn.   Hai ..., cam tau - tau je..  azam  yang dah bertahun - tahun tu tak tercapai...heh..heh.. nak tau ..apa azam yang tak tercapai tu.....apalagi nak  slimmmlah..

Emm...emm..terdiam jap..,

Ok lah  nak citer pasal hari ni ..01.01.2011..tahun baru . kat sini ..seperti tiga hari yang lepas masih lagi hujan, cuma tengahari cahaya matahari memancarkan sinarnya. terik..apalagi berpusu - pusu lah kami kesupermarket.   majlis kahwin , sampai  betul - betul waktu puncak dengan orangramai dan perut yang sudah kelaparan..., sampaikan tiada tempat duduk yang  kosong  di bawah khemah....,terlupa pulak nak snap photo. - paling takleh lupa ada air nescafe sejuk/panas di majlis ini.
Lepas kenyang perut dengan gulai ayam pencen serta ikan masin goreng bersama acartimun mentah cicah sambal belacan ada lagi daging goreng sambal..membuatkan nasi minyak sungguh lazat.( tu..yang azam tak pernah tercapai )  kami ke Megamall.

Mari kita lihat gambar.....
 Digi buat promosi..., ada orang keras.. ibu acah - acah suroh Amier tarik tongkat orangtu.., tengok bergerak ke tidak dia.. Amier tak berani...tengok! !  diaorang tersenyumkan!
Hari ini hari sabtu.., hari tanpa beg plastik ( berapakali nak kena cakap) sib baik beli  beg sekolah kakak je..so..terus kakngah yang kena bawa.


Ada game ..sempena sambutan tahun baru 2011.., Nampaknya kaum wanita sahaja yang lebih berani ....kaum lelaki seperti biasa.......pemaluuuu.

Oopss...ada juga ghupanya...abang ni...siap  berdangdut lagi...

Inilah kisah kami sekeluarga meyambut tahun baru...seperti  tahun - tahun sebelum ini di malam tahun baru biasanya kami akan keluar beramai - ramai untuk melihat bunga api tapi memandangkan semalam (jumaat ) adalah hari yang paling lebat hujan turun maka tiadalah bunga api di tempat kami....dan semasa n3 ini di tulis...(dah masuk hari ke 2 di tahun baru)  hujan masih lagi turun ......




Seperti kata Linda comel semoga tahun 2011 akan memberikan segala yang terbaekk buat kita.

#**coretan tahun baru .....dah tak jadi ..tahun baru....pun begitu dapat siapkan juga n3 ni...terima kasih ...teman - teman.


7 ulasan:

  1. Selamat tahun baru Salmi...

    semoga Dia sentiasa mendakap kita dengan kasih sayangNya. Amin. :)

    BalasPadam
  2. salam ziarah dan salam tahun baru juge (^_^) ~

    BalasPadam
  3. W.salam kakcik..,
    Harapan kita memang serupa...lebih - lebih lagi usia semakin meningkat di tahun baru ni..

    BalasPadam
  4. Makasih manje...selalu - selalulah ziarah kakwan ye..

    BalasPadam
  5. salam knal kak..:)
    semoga tercapai azam baru ni..:)

    BalasPadam
  6. W.salam Aisya..,
    Makasih sudi jengah ke sini..dan terimakasih atas doa.

    BalasPadam
  7. wan..selamat tahun baru 2011..
    semoga tercapai apa yang dimpikan..

    BalasPadam

terimakasih pada yang sudi.Moga Allah kan menambah rezeki .