Januari 02, 2011

Doa dan harapan ..

Hari ini masuk hari ke dua di tahun 2011 ...ada chance buka internet pagi - pagi. baca perutusan dan harapan serta doa teman - teman di tahun ini tak ketinggalan ada yang meyambut hari lahir. Semuanya semoga di berkati dan di makbulkan Allah.

Paling seronok dan terkesan  bila terjah blog anak   ..' anak lipislady '   ibu muda yang sedang bercuti kerana baru bersalin anak ke dua ( dalam pantanglah..); -  menulis tentang  masalah serta kehidupan yang telah di lalui sepanjang 2010 dengan begitu ringkas tapi padat serta harapan di tahun 2011.

Satu lagi ...blog baru..rasa ibu takda orang jumpa lagi blog ni.. syoksendiri  ..banyak yang perlu dia ni belajar lagi ...orang buka blog dia pun teringin ....tapi takpa.. atleast dia dapat meng ekpressi kan perasaan dia kat situ..boleh release tension ..dan paling utama sudah tentu... bolehlah dia  perasan sikit.

Melangkah meninggalkan tahun 2010 ...


3 ulasan:

  1. salam kak wan...selamat tahun baru untuk kak wan sekeluarga semoga 2011 lebih menceriakan lagi ye...

    BalasPadam
  2. salam wan..akak pun sama..cuti2 ni..boleh le buka internet awal..sebab akak akan masak awal..pukul 9 pagi biasanya akak dah siap masak..lepas tu akak dok depam laptop ni..baca blog kawan2..

    BalasPadam

terimakasih pada yang sudi.Moga Allah kan menambah rezeki .