Mei 22, 2010

Betulke New Zealand.

Pagi tadi ibu pegi New Zealand. Betul!...tak percaya? Amier cakap New Zealand  banyak lembu - lembu ada susu segar. Heh..heh..Ibu nak cerita lebih - lebih pun tak leh sebab tertinggal lumix tadi . ( tu yang buat ibu sangat frust) So tak dapat ambik gambar , Hphone lak hphone cikai nanti gambar nak upload dalam laptop tak reti...tapi nak citer jugak tu.
Nak citer kat uols pagi tadi ibu pegi kg.New Zealand , sebab ofis baba buat aktiviti  memancing bersama keluarga.
Ramai jugaklah yang datang dan ada yang dapat ikan yang beratnya melebihi 1 kilo. Ada yang dapat ikan patin,ikan keli dan ikan pacu
Kg New Zealand terletak di antara pekan Seri Jaya dan Maran jika kita melalui jalan ktn - kl jalan lama. Kalau ikut highway LPT tak jumpalah kg.New Zealand ni. Unik betul nama tempat ni .
Lepas memancing kami pegi ke pekan Maran untuk makan tengahari sebelum pulang ke rumah melalui highway LPT.....Pergi memancing ke? tak bawa balik ikan pun......tak dapat ikan  pun takpalah sekurang - kurangnya Amier dah sampai  New Zealand . heheheheeeee.

4 ulasan:

  1. Jauhnyaaa..dari KL heee LPT ok kerr kni?atau masih berOMBAK..

    BalasPadam
  2. Salam.. kalau ikut rancangan, cadangnya esok kakcik nak ke Temerloh. Tapi, tak jadilah pulak.. nak balik kampung.. nak jenguk rumah yang khabaranya 'dah lapang di kerjakan oleh Kasim Baba' huhuhu...

    BalasPadam
  3. TQ Zeq..jenguk kakwan....Dalam 1 bulan adalah 2 - 3 kali kakwan lalu LPT, rasanya ok je ..sebab kakwan cuma co pilot je. tak rasa sangat alunan ombak tu.

    BalasPadam
  4. Oh ye ke..kakcik , saya tumpang simpati.Baru je kakcik balik kemas aritu kan .Dah ada dah tukang meyelongkarnya ye.Tak patut,tak patut.
    Sabar je kakcik.Hati - hati balik kampung tu.

    BalasPadam

terimakasih pada yang sudi.Moga Allah kan menambah rezeki .